Sejemski inženiring
Razstavni prostor na ključ
Ste se že kdaj vprašali kako predstaviti svoj izdelek ali storitev na sejmu? Kako biti bolj opazen od konkurentov? Kako s čim nižjimi stroški do čim večjega učinka?
Naše bogate izkušnje s področja sejemskega inženiringa nam omogočajo, da vaše želje, ideje in zamisli oblikujemo v novo celoto, s katero se lahko predstavite inovativno in edinstveno.
V našem podjetju uporabljamo dva svetovno znana in preizkušena konstrukcijska sistema za razstavne prostore, Octanorm in Maxima Light. Po želji pa vam lahko naši izkušeni mizarji naredijo individualni projekt razstavnega prostora iz lesa.
Svetovanje pri načinu predstavitve vašega podjetja, izdelka ali storitve.
Idejni izris razstavnega prostora v 3D pogledu.
Izdelava razstavnega prostora in izdelava vseh grafičnih elementov (logotipi, 3D logotipi, nalepke, tisk na tkanino, tisk na forex, barvanje lesenih delov …).
Postavitev razstavnega prostora in čiščenje razstavnega prostora.
Oprema razstavnega prostora, celotna oprema kuhinje in pa oprema po naročilu (ozvočenje, hologrami, laserska projekcija …).
Demontaža razstavnega prostora.
Prevoz celotne sejemske opreme (razstavnih eksponatov, tehničnih pripomočkov …) na lokacije po vsej Evropi..
sejemski prostor, sejemska oprema, sejemski nastop, izdelava sejemskega prostora, najem sejemskega prostora, načrtovanje sejemskega prostora, postavitev sejmov, postavitev sejemskega prostora, projektiranje sejmov, projektiranje razstavnih prostorov, sejemska predstavitev, sejemska postavitev, sejem koncept, razstavni prostor na ključ, sejemski prostor na ključ, sejemska konstrukcija, postavitev sejemskih prostorov
Z nami boste presegli cilje svoje sejemske postavitve. Vaš sejemski prostor obkrožen z drugimi podjetji, mora vizuelno in komunikativno premagati konkurenco in za trenutek zgrabiti ter preusmeriti pozornost obiskovalca na Vašo predstavitev. Obenem mora jasno predstaviti dejavnost podjetja in glavne koristi, ki jih kot podjetje ponujate svojim kupcem. Najprej si postavite sledeča 4 vprašanja. Ali imamo opredeljene cilje svoje udeležbe na sejmu? Je naša sejemska postavitev optimizirana za iskanje prodajalcev in distributerjev? Ali naše sejemske postavitve omogočajo srečanja z lokalnimi partnerij ter zbiranje naročil ? Kako lahko dosežemo postavljene cilje z udeležbo na sejmu ? Da lahko izmerite svojo uspešnost, ter upravičite stroške sejma, boste morali najprej poskrbeti za ključne elemente dobrega sejemskega nastopa. Obvestiti partnerje in stranke o vašem nastopu na sejmu in posredovati vabila tistim, s katerimi se na sejemskem prostoru želite srečati. Z izbiro Buhexpo, kor razvojnega partnerja za Razvoj sejemske postavitve. Postaviti ekipo in zagotoviti udeležbo pravih predstavnikov podjetja, ki bodo obiskovalce prijetno sprejeli. Zagotoviti kader, ki bo znal odgovoriti vprašanja vaših obiskovalcev na sejemski razstavni prostor. Aktivnosti na sejemskem razstavnem prostoru naključ, ki bodo pritegnile pozornost obiskovalcev sejma, s katerimi se še nikoli niste srečali ali bili v stiku. Poskrbeti za ustrezen proces obdelave podatkov in komunikacije z vsemi stiki po sejmu. Sejemska postavitev ima samo en pravi namen in še ta je, da se obiskovalec sejma ustavi in začne pogovor s predstavnikom podjetja. Od tam naprej je poslovna priložnost v rokah prodaje.